Третій випадок за тиждень: у Луцьку школярка наковталась пігулок

У Луцьку 13-річна дівчинка наковталася таблеток перед уроками. Сталося це у кімнаті гуртожитку навчального закладу, де вона мешкала. Дівчинці стало зле, вона сама звернулася до шкільної медички. Лише на Волині за цей тиждень це вже третій такий випадок.

Про це йдеться в сюжеті “ТСН”.

Дитину у важкому стані з навчального закладу госпіталізували до лікарні. Там кажуть, семикласниця випила одразу кілька видів ліків і нині вона в реанімації дитячої лікарні.

«Стан дитини важкий, стабільний. Вона не пам’ятає, скільки вжила таблеток. Всі, які були вдома — вона вжила», — розповідає лікар-анестезіолог Степан Пішак.

Під дверима реанімації мама дівчинки, яка виховує її сама. Конфліктів вдома не було, увечері відправила доньку у шкільний гуртожиток. Чому та наковталася таблеток, не розповідає. Мама підозрює соцмережі.

У поліції інформацію, що дитина брала участь в якихось іграх у соцмережах, заперечують. Нині справу розслідують, розглядали і версію булінгу. Однак у школі, де навчається школярка, запевняють, хоч у неї і норовливий характер, жодних конфліктів ні з вчителями, ні з однолітками не було.

«З однокласниками були рівні відносини. Тобто ніяких таких особливих проявів у неї не було», — запевняє заступниця директора Княгининівського ліцею Людмила Возняк.

На Волині за останній тиждень це вже третій випадок отруєння  ліками дітей. Психолог підтверджує, за цей рік побільшало звернень підлітків з депресивним станом. Каже, аби такого не сталося, то треба працювати над цією проблемою і в школі, і вдома.

«Сперше потрібно зближуватися емоційно батькам з дітьми, питати, а що, а як пройшов день», — радить психологиня Юлія Арсенюк.

Share this:

  • More

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.