На Київщині з’ясовують причини смерті 19-річного студента із Львівщини

Попередня довідка про причину смерті вказує «Cерцево-легенева недостатність. Набряк легень. Гостра коронарна недостатність». Остаточна причина буде відома лише через місяць.

У Бучі, що під Києвом, після вакцинації від коронавірусної інфекції помер студент 3-го курсу спеціальності «Філологія» Українського гуманітарного інституту Володимир Сало. Остаточну причину смерті медики назвуть через місяць. Про це повідомили у виші.

Читайте також: Чи можна вакцинувати вагітних від Covid-19. Пояснення МОЗ

В інституті пояснюють, що у понеділок, 13 вересня, о 14:30 хлопець вакцинувався від коронавірусу. До вечора почував себе добре, о 18:30 вечеряв у студентській їдальні, потім пішов у кафетерій, де грав у настільні ігри. Пізніше у нього піднялася температура, о 20:15 почалися судоми. О 20:35 зник пульс і дихання. Медичні працівники проводили йому штучне дихання до приїзду швидкої, яка прибула о 20:45. Швидка реанімувала хлопця годину, але не змогла врятувати, запевняють у виші.

«13 вересня ввечері помер Володимир Сало, студент 3 курсу спеціальності «Філологія» Українського гуманітарного інституту. Попередня довідка про причину смерті вказує «Cерцево-легенева недостатність. Набряк легень. Гостра коронарна недостатність». Остаточна причина буде відома лише через місяць після завершення медичних досліджень», – йдеться у повідомленні.

Наразі невідомо, якою вакциною проводили щеплення.

Читайте також: Потужна версія Covid-19. Чим небезпечний штам коронавірусу «Дельта»

Володимир Сало народився 13 березня 2002 року в селі Добросин Львівської області. У 2019 році він вступив в Український гуманітарний інститут на спеціальність «Філологія». Йому було 19 років.

Нагадаємо, що 16 квітня цього року на Львівщині помер 63-річний чоловік, якого днем раніше провакцинували в одному із тимчасових пунтів щеплення. Причиною смерті тоді назвали наявність супутньої хронічної патології, зокрема проблеми із серцем і судинами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.